Verzendvoorwaarden


Verzendkosten binnenland:

  • €11,95 bij een orderbedrag onder de €100
  • GRATIS bij een orderbedrag vanaf €100

 

Verzendkosten buitenland:

  • €20,- bij een orderbedrag onder de €250
  • GRATIS bij een orderbedrag vanaf €250



Als het product op voorraad is wordt uw bestelling binnen 1 à 2 werkdagen verstuurd. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een email met een link en uw unieke trackingnummer.

 

De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste gegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat als gevolg van een door koper gemaakte fout zijn wij niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de verzending te versturen zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot vertraging van de verzending.

 

We doen er alles aan om de bestelling binnen de verwachte levertijd af te leveren op het afleveradres. Als er toch vertraging optreed bij de verzending wordt de koper hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht na het plaatsen van de bestelling. In dat geval heeft de koper het recht de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. Wij dragen het risico op verlies of beschadiging van de verzending totdat het pakketje is afgeleverd tenzij dit anders overeengekomen is. 

 

Wanneer de koper een product ontvangt welke hij niet besteld heeft dient hij ons zo spoedig mogelijk (binnen 24uur na ontvangst de bestelling) per email op de hoogte te brengen. De koper zorgt voor het terugsturen van het product na overleg en krijgt hiervoor de kosten vergoed.

 

De koper mag ook het product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden terug sturen. Zodra wij het product ontvangen hebben, krijgt u direct uw geld teruggestort. De retourkosten worden in dit geval niet vergoed. 

 

Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt dient hij zo snel mogelijk (binnen 24 uur) contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of per email. We zullen dan in overleg besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden. In de meeste gevallen ontvangt u direct een nieuw product maar het kan ook zijn dat u eerst het product dient terug te sturen. Indien de klant het product terugstuurt zonder eerst contact op te nemen kan hij de gemaakte kosten niet bij ons terugvorderen.


Bij voorkeur het product retourneren in de originele verpakking.

 

Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit niet uit de tracking informatie) zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Meestal wachten we eerst de onderzoeksprocedure af en zal een nieuw product opgestuurd worden of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant dienen onze volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen

 

Als een zending 14 dagen na de verzenddatum nog steeds niet is afgeleverd op het afleveradres van de koper is hij verplicht om binnen 14 dagen contact met ons op te nemen (dus uiterlijk 28 dagen na verzenddatum).

 


Share by: